Lev som om varje dag vore den sista


Eller kör Anna-style. Jag skulle ha superwalkat men så var det snöstorm. Jag skulle ha sett stand up på Raw men så orkade jag inte vara social. Jag skulle ha servat mitt yttre litegrann men så glömde jag bort det.

Istället har tre timmar försvunnit utan att jag egentligen kan komma på vad jag gjort. Suttit i soffan och organiserat min musik på datorn, hittat lite nya favoriter och slötittat på Entourage. Med andra ord inte ett skit. Nu ska jag gå och ta bort sminket så det känns som jag åtminstone utfört en vettig handling ikväll. Sedan kanske, kanske se en film.

Men eftersom den är skol-relaterad slutar det nog med att jag inte gör det heller. 

God natt!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0