Make over




Börjar komma in i gängorna här i butiken nu. Idag har kreativiten fått flöda och jag har stökat omkring bland kläderna hela dagen. Resultatet blev som väntat att jag möblerade om halva butiken. Det blir liksom lätt så när jag sätter igång.

Noterat i övrigt är att vi fått hem en jäkla massa hästskor, jättesöta rosa fleecetröjor i barnstorlekar och perfekta svettäcken i nät med super-andasmaterial över ryggen.

Snart väntar stallet och lite skogsgalopp med svägerskans dressyrpålle Gino. Hon och brorsan är på välförtjänt Gotlands-semester och under tiden tar jag mitt uppdrag som fettförbrännare på största allvar. Upp, upp och iväg!

Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0