Fantastiska fredag


BIG day today. Idag har jag fått VG på en inlämning och fått tillbaka den helt utan anmärkningar. Vi snackar helt ren, clean, utan minsta penndrag från min kära lärare. Vi snackar alltså någonting jag inte trodde var möjligt. Så som ni förstår har min dag sedan dess varit ett enda stort leende.

Sen har jag lagat mina egna vindrutetorkare. För mig är det stort. Jag försöker nämligen aldrig göra såna saker. Jag utgår alltid ifrån att jag inte kan och så ligger skiten i där alldeles ofixad i månader, i bästa fall lägger jag ut onödigt mycket pengar för att någon annan ska fixa det.

Och sen har jag fått ledigt från skolan på torsdag. Vilket innebär att jag kan åka till Stockholm och köa, springa slåss för mina älskade klänningar i The Garden Collection.

OCH så har jag lärt mig Indesign vilket litegrann känns som att jag kan styra världen.

Life is good my friends.

/Anna.


Kommentarer
Postat av: Steinaradele

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-01-14 @ 09:45:49
URL: http://steinaradele.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0