Varning för mig


Jag ansvarar inte för mina handlingar om jag kommer gåendes på stan i sommar och får syn på en av de lyckliga få (läs: jävlar) som hann shoppa från H&M:s Garden Collection innan den tog slut efter typ 5 minuter. Det vill säga innan jag hann göra det. Eller i alla fall innan jag hann sno åt mig det jag allra, allra, allra helst ville ha...

Extra fort bör du springa om du norpat den blommiga bustiern, den röda kavajen med rosor, den puderrosa klänningen med rosor på axlarna eller den blommiga klänningen med stora fickor.

Se hela härligheten här.

/Anna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den rosa klänningen med blommor på axlarna finns på H&M i eskilstuna.. :)

2010-03-27 @ 05:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0