Minnen från en fantastisk helg



Bild från www.travelit.se


När bildspelet från helgens Breeders Crown fest dundrade ut på www.travelit.se (ni måste kolla!) var rysningarna, ståpälsen och känslan av vardagstristess som vanligt ett faktum. 

Jag har haft ännu en fantastisk helg med världens bästa liga. Vänner som får mig att le, skratta och känna mig tacksam över att jag fått chansen att lära känna dem. De är så jävla genuina och fina, de här människorna. Det är nästan så att jag blir rörd när jag tänker på det. 

Banketten på Munktellarenan på fredagskvällen besökte jag för första gången och golvades av ett grymt arrangemang! Mucho trevligt! Vid 12-tiden smet dock jag, Joel och några av de andra gästerna därifrån för att förenas med resten av ligan på Harrys. Där vi lyckades med konsttycket att hålla ihop ett 40-tal galna själar på ett svettigt dansgolv under hela kvällen. Galet var ordet :)

Lördagens tävlingar var, som ni redan vet, av grym klass och bjöd på värdiga vinnare som fick det att värma i hjärtat på mig. Nästa gång jag träffar Tarzan ska jag säga rakt ut hur fruktansvärt imponerad jag är över i vilket mentalt superskick hans hästar alltid presenteras. Han är en riktig hästkarl, helt enkelt.

Lördagens fest var precis så bra som en fest med temat rött, på Sundbyholms slott, arrangerad av Marcus & Magnus kan vara. Eller bättre. Än en gång kan jag bara säga att jag är tacksam över alla upplevelser de bjuder mitt liv på :)

Kram Anna. 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fina ord Anna! Det är ömsesidigt! Så sjukt kul att man lärt känna alla! :D



/Marcus

2011-01-13 @ 23:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0