Påskafton i butiken





Det var inte riktigt meningen att jag skulle gå ut igår. Inte alls faktiskt. Min förra helg nere i Götet tog både på krafterna och plånboken. Dessutom skulle Brunis ner till banan tidigt imorse och så jobbar jag i butiken med mamma idag. Föutsättningarna för att stå och hoppa till Hoffmaestro på Lokomotivet inatt var alltså inte toppen. Men nu blev det ju som det blev, en jävligt kul kväll följd av en lite jobbigare förmiddag.

Men en kaffe till så är jag ikapp, det vet ni! Redo att hjälpa er kära kunder med allt från matchning vid schabrakhyllorna till vad som är höger och vänster vid hästskorna. Idag har vi nedsatt pris på Ultrashield flugspray, 239 kr är väl värt ett påskbesök :-)

Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0