Pony Training AB


 

Igår hade jag en underbar söndag i stallet. Fick hästarna skodda på morgonen, skickade ut Joel på en skrittur med Amestist, tömkörde Ted, lät Donnis gå på bandet och longerade Millie. Det enda jag inte hann med var att påbörja inridning av mammas Roddan som stått på att-göra-listan länge nu. Jag och Joel behöver ju en racer som kan hänga med mig och Millie på lite mer konditionskrävande äventyr.

Framåt kvällen sedvanlig V65-sändning som enligt mig bara blir bättre och bättre. Skoglund är som född till programledare och priset till den som visat mest känslor under veckan är bara härligt rakt igenom. Därefter åt vi middag hos mamma och somnade tidigt hemma i soffan till Roma-Juventus. Mycket mer kräver jag inte som avslutning på helgen!

Kram Anna.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Herrejösses Anna, hur gammal är Donnis nu egentligen? Hade för mig att han var halvvägs till hästhimlen redan när jag hängde ute på Tvåltorp och det var väl ändå en sisådär 15 år sen (herregud!)snart :-)

2011-04-04 @ 15:22:29
Postat av: Biderman

Haha Donnis är ett fenomen! Närå, han är faktiskt bara 20... nu :-) Hade ju en annan gamling när jag var yngre, ett gult russ som hette Tarpan, kommer du ihåg honom? Tänkte att du kanske blandar ihop dem :-)



Är allt bra med dig och familjen?

2011-04-05 @ 13:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0