Planering, planering...


Idag är det städning av kontoret som gäller! Byta leverantörskataloger till uppdaterade versioner, kasta gammal skit som man ändå aldrig kommer ha användning av och sortera papper man inte riktigt vågar göra så med än. Nytt år - ny ordning, helt enkelt!

Idag har jag fotat nya eller bara jävligt bra produkter i butiken. För er skull såklart. Tyvärr råkade jag glömma kabeln till mobilen så ni får hålla tillgodo ännu en dag innan de ploppar upp här. Det, mina vänner, är Anna i ett nötskal.

Förutom städning och amatörfoto är det mycket planering av kommande år just nu. I helgen är det mässa och på måndag och onsdag nästa vecka har jag och mamsen inköpsmöten med två av våra stora leverantörer. Efter det kan jag återkomma till er med en tjuvkik på vad heeeela 2011 har att erbjuda!

Annat som är i planeringsfasen är föreläsningar och clinics under året. Vilken föreläsare vill du höra på? Vilket ämne vill du fördjupa dig i? Och vilken idol vill du rida för? Glöm inte att jag alltid är idel öra :-)

Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0