Back in business!


Så var man tillbaka i butiken då! Falsterbo var som väntat en höjdare. Jag har sett några riktigt fina 5- och 6-åringar, och fått en massa motivation till arbetet med Millie! Nu återstår bara att se om hon delar min nya målbild :-)

Därefter bjöd Tylösand som vanligt på en upplevelse utöver det vanliga. Bara strandhänget är ju som att vara utomlands. Och stämningen på after beachen är oslagbar. Och att bo på samma våningsplan som sina 35 polare på Tylöhus är en klassresa för vuxna i väldigt positiv bemärkelse! Jag har som vanligt under mina semesterveckor varit dålig på att uppsöka någon form av elektronik för att uppdatera er, men jag har faktiskt varit desto bättre på att fota! Så bilder dyker upp inom kort.

Idag jobbar jag i butiken med Camilla. Egentligen var jag här igår också men då var jag så trött efter min högform i helgen att jag inte kommer ihåg särskilt mycket av arbetsdagen. Vi håller tummarna för att chefen inte läser det här inlägget :-) Idag packar vi i alla fall upp grejor! Tömkörnings-selar i nylon (399:-), repgrimmor (79:-), hönät med extrasmå maskor (129:-), nopperhandskar med gulliga små figurer på och en väldig massa Globus-bett.

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0