Underbara midsommar


Jag har haft världens underbaraste midsommarhelg! Jag har byggt midsommarstång, ramlat omkring runt den, lekt lekar, fått blåmärken, skrattat mig hes och bara njutit av kvalitétstid med alla (åtminstone nästan) mina närmaste. Soliga bilder ifrån vår afton ihop kommer ut ikväll!

Idag är jag tillbaka i butiken med Cissi. Vi packar upp jodhpurbyxor, eksemtäcken och billiga ridhjälmar. Och så siktar vi framåt mot nästa vecka när vi har semester båda två. Hästsemester big time skulle jag vilja säga. Först Falsterbo måndag till onsdag och sedan Tylösand och Sprintermästaren torsdag till söndag.

Enda problemet just nu är boende. Inte på Tylösand förstås - där bokade vi in hos oss Gessle redan under vecka 27 förra året. Falsterbo är det stora problemet. Hotell är ju bara att glömma, vandrarhem och campingstugor likaså. Just nu är allt mer fullbokat än Grappas uteservering den 25:e varje sommarmånad. Just nu lutar det åt tält - eller bilen. Yes, you heard me. Cissi och jag på roadtrip till varje pris! Kan inte tänka mig att det blir annat än fantastiskt kul och fruktansvärt komiskt :-)

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0