På ingång!


Flugtäcket från Protector har ett tunt elastiskt tyg mellan täcke och halsdel. Smart!

Medan undertecknad i skrivande stund sitter i skolan och festar på en milkshake slits det upp kartonger i Folkestabutiken! Flugtäcken och nya fodrade nylongrimmor från Protector packas upp. Billiga sadelgjordar i läder och nylon, billiga stigläder och billiga vita fleecelindor. Förbyglar, martingals, benskydd och schabrak. Och mycket mer :-) Påfyllning it is!

Själv tar jag helg! Kommer såklart ändå titta in i butiken några sekunder imorgon för att kolla in alla nyheter  - i eget syfte :-) Förutom det ska jag stå på backluckeloppis med min kära svägerska (kan bli hur kul som helst!), ägna mig åt mina älskade hästar och titta på när Magdas Emilia hopptävlar på Ekeby. Först ikväll väntar dock tjejmiddag så alldeles strax lämnar jag skolbänken för idag och vänder hemåt för en dans med damsugaren och lite Lasagne-making!

Ha en härlig helg allihop!

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0