Semesterdags!


Hej! Igen. Och förlåt min frånvaro den senaste veckan. Ibland kommer jag, som gamla trogna läsare säkert märkt, in i perioder då det bara blir för mycket. Då dygnet inte riktigt räcker till.

Här i butiken har vårhandeln kommit igång på allvar! På lördag kan du fynda bästa setet för att göra hästen vårfin: Schampo och pälsglans från TIB till nedsatt pris. Ett radarpar som har sin givna plats i varje duschspilta.

Vi har fått in en härligt efterlängtad leverans av Prestige-sadlar också, för dig som suktat efter en sådan ;-) Framför allt är jag nöjd över att ha den fantastiska D1-modellen hemma och ser fram emot att jobba med den framöver. Som vanligt: behöver du en sadelinpassning, omvärmning, eller bara en sadel-psykolog rent allmänt är du varmt välkommen att lyfta luren till mig. 016108230 eller 0702645877 är numret!

Nästa vecka får du dock låta mig vara :-) Jag ska nämligen till Rom på semester med Joel. Efter den magsårsperiod jag lämnat bakom mig känns det mycket välbehövligt. Colosseum, Serie A-fotboll, rödvin och en jäkla massa kalorier - här kommer jag!

Vi, kära vänner, ses igen i butiken på torsdag nästa vecka. Har vi tur har vi fått in ett lass med sommarkläder från Equipage tills dess!

Sköt om er!

Kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0