Happy day, busy day


Jag känner mig lycklig. Sånt där går ju som ni vet upp och ned. Men just nu känner jag mig ovanligt pigg och glad, harmonisk och självständig. Som det ska vara!

På våningen ovanför sitter min lillasyster och bläddrar i papper. Jag blir ännu gladare bara jag tänker på det. Jag kan krama henne när jag vill. Eller ta kort på henne. Även fast hon inte vill.



I övrigt är det full fart här på jobbet! Höstens leveranser börjar rulla in och fler inköp ska göras. Så jag delar upp min tid mellan alla goa kunder, uppackning av varor, möten med leverantörer och sadelinpassninger. Vilket gjort denna vecka ganska hektisk. Men bättre det, jag hatar när det blir lugnt och långtråkigt.

Om ni kommer in och hälsar på oss i butiken så kan ni sno åt er ett eko-plommon á la Bidermansrabatten som mamsen sprang runt och plockade på lunchen. Terapiarbete måhända? :-)



Nu ska jag rusa vidare. Sundbyholm och provridning av dressyrsadlar står på schemat!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0