Helgtips á la Anna






Kvällen igår var toppen. Om än ganska lugn, då halva ligan var sönderslitna efter en vecka i Marmaris. Men det tar vi ju igen i helgen!

För nu är det fredag igen. Det går så fruktansvärt fort nu för tiden. Sitter med miniräknaren i högsta hugg och lägger butiksschemat fram till nyår. Det är typ som att tvinga en vegetarian att välja mellan fläskfilé och oxfilé - blir aldrig riktigt bra.

Men nu tänker vi på roligare saker! Fredagsfeeling. Idag stänger jag butiken med Cissi så ni kan räkna med sväng senare. Har redan varit upp hos Sara på övervåningen och tjuvstartat med några moves. Om ni, kära läsare, skulle ha brist på fantasi över helg-aktiviteter så kan jag rekommendera följande:

1) Stockholm Horse Game. Tre dagar med hoppning på allt ifrån 1 meter till Grand Prix-nivå kör igång idag. Så egentligen, vad väntar ni på?



2) Sundsvall Open Trot. Om ni är lite mer åt trav-hållet. Kommer garanterat bli en publikfest och en sportslig kvalitétshelg.

3) Utflykt med mina brudar imorgon. Om ni föredrar snyggingar på två ben istället för fyra :-)

Själv ska jag jobba...

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0