Söndagen efter snapsarna


Lugn torsdag. Lugn fredag. Självklart kunde det inte bli en lugn lördag! Särskilt inte när Fias mamma fyllde 50 och hela min elit samlades för att fira henne. Födelsedagsbarnet herself är jag förbjuden att lägga ut bilder på så ni får väl hålla tillgodo med de här söta nunorna :-)


     

Söndagens lärdom
(nytt inslag på bloggen kanske?): Gå inte på 50-års fest med finnar om du inte kan tacka nej till snaps.

Så idag mår jag väl som jag fötjänar antar jag. Har inlett söndagen med en efterlängtad sovmorgon följt av frukost och Cosmo i solen. Minus det faktum att jag känner mig som en överkörd valross så kan jag faktiskt inte tänka mig en bättre start på dagen.

Snart ska jag på möte. Varför får ni veta i nästa inlägg... Cliffhanger big time! Sen ska jag och sambon ut till landet för lite rehab. Eller ja, om Bullis behöver rehab är ju högst tveksamt eftersom hon bara glassar hela dagarna. Den är avsedd för mig. Barbackaskritt i kvällssolen, god mat och en sövande TV-soffa är precis vad jag behöver.

See ya!

/Anna.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hörru du Biderman!

Det är inte snällt att lägga ut ett kort när jag håller käften rullandes.

Jag är idag tillbaka till jobbet. Pust!

inga fler sena vardags kvällar på Nybrogatan.:(

2009-08-03 @ 07:58:11
URL: http://mariabrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0