Waking up


Försöker vakna till liv efter gårdagen med hjälp av alla brustabletter jag kan hitta och en monsterfrukost. Det är verkligen Elvis och jag när det kommer till att bygga en macka. 

Jag hade en sjukt kul onsdagskväll tillsammans med Hockeyligan och golflagen från Hockeyligan Masters. As always. Vi åt, drack och umgicks i solen på Åbryggan innan vi drog vidare till Harrys och avslutade kvällen på dansgolvet. Tror inte jag varit på Harrys sedan... ja jag kan knappt minnas sedan när. Men det var helt ok. Skönt att bryta lite mönster och sätta rumpan nån annanstans än på Centro, Nybron eller Grappa för en gångs skull.  

Eller så är det bara så att med det här gänget spelar det ingen roll vart man är. Det är liksom sällskapet som gör det. Stämningen.
























Nu ska jag byta om och åka till jobbet. Tror inte att ett påslakan går igenom som arbetskläder. Grabbarna är ute på sjön och åker wakeboard. Har en riktig Pripps Blå-dag. Ibland är livet orättvist...

Hörs sen!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0