Kvalitétstid




Sitter på uteplatsen och umgås med mig själv. Vi har grillkväll me, myself and I. Vi har gjort hemmagjorda grillade hamburgare med halloumi och Friscobröd. Mumsmums! Normalt så kör Maria och jag nån sorts egen GI-inspirerad sommardiet just nu så jag vet att jag kommer få skäll för den här synden, men det var det värt. Ibland finns det inget skönare än riktig egen-tid, och särskilt middagar med sig själv. Ingen man måste vara social emot, ingen som tar sista gurkbiten och ingen som tappar aptiten för att jag har dressing på halva hakan. Rekommenderas!

Hela min första semesterdag känns som att den gått enligt mina lata sommarplaner. Om nu någon oroade sig för den saken. Har spenderat den ute på landet med mamsen. Stekt mig och såklart gosat med den här underbara lilla varelsen.






Don't you worry - jag hade bikini på mig! Inga nakenchocker på bloggen här inte :-)

Nu ska jag rensa kameran på helgens föreviganden och kanske ta en lång kvällspromenad med Maria. Jag har ju två hela hamburgare att förbränna...

/Anna.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men herregud vilken söt kattunge!!!!!!! Ååååhhhh jag vill ha!

2009-06-28 @ 21:36:56
URL: http://viktigtstrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0