Jag vill ju egentligen till Valla


Idag är det onsdagarnas onsdag på travbanan i huvudstaden. Kvällen då Jubileumspokalen går av stapeln blir bara bättre fär varje år och är en av mina absoluta favorit-travkvällar. Grym stämning och fantastiska lopp, riktigt klasstrav helt enkelt!

Jag borde egentligen sätta mig i bilen efter att jag stängt butiken och gasa mig upp till första V7:an. Men jag orkar helt enkelt inte. To much to do. Jag försov mig imorse, hela dagen släpar. Huvudet är tungt och fötterna gör ont efter för mycket jobb i för dåliga skor. Millie måste motioneras, galoppera bort 20 kg energi så att hon blir reglerbar igen. Och ATG-live och tacos under täcket i soffan lockar, det ska jag inte förneka. Nä, jag ignorerar helt enkelt mitt dåliga samvete över att jag inte "Carpe Diem":ar idag, kör en snabb galopptur i kvällssolen med Millie och tar bilen hem istället.

Alla ni andra, som lever lite mer än jag för tillfället, önskar jag en riktigt trevlig afton!

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0