Positiv energi och köttsår


Vilken dag jag har haft! Stallet i morse, sadelinpassningar på förmiddagen och sedan en fantastist rolig eftermiddag i butiken på det! Det blir ett sådant mingel vid kassan varje år den här tiden, alla pratar på och ler och skriker god jul och är glada trots stressen och trots mina misslyckade försök till snygga inslagningar. Det ger mig energi!

Olycksfågeln Millie har lyckats med ett kraftigt balltramp i hagen så undertecknad har fått fylla på sjukvårdslådan med diverse bandageringsmaterial, jodopax och nya gummiboots. Och så har jag gjort slag i saken och beställt världens bästa skydd. Efter två avtrampade framskor och nu detta, har jag insett att Millies övernaturliga bakbenskliv kanske kommer kräva lite extra attention i framtiden...




Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0