Praktikanten


Det känns lite som att jag har försvunnit från jordens yta. Var kompledig ett par dagar efter den fantastiskt kunddag vi hade den 29:e (tack alla som var med och förgyllde den!), sen var det Breeders Crown-helg, sen åkte jag på en monsterinfluensa som fortfarande inte gett med sig och nu har jag påbörjat en 5 veckor lång heltidspraktik som är en del av min utbildning. Så under kommande månad kommer jag faktiskt vara tjänstledig från mitt vanliga jobb i butiken och som sadelinpassare, och istället befinna mig på Travrondens redaktion i Stockholm där jag skriver och har mig. Jättekul! Även om det faktiskt känns lite ovant att vara borta från butiken.

Under den här tiden hoppas jag ändå kunna hålla kontakten med er genom bloggen och vår facebookgrupp. Är du medlem där förresten? Till min hjälp med uppdateringen där har jag som vanligt fina Cissi som ni i vanlig ordning kan hitta i butiken tillsammans med Camilla, Lena och resten av den Bidermanska familjen :-)

Hör snart igen!

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0