Dagen före Brunis dag


Imorgon händer det. Lilla Brunisen ska gå premielopp. Jag - som gillar Brunis för den han är och inte nödvändigtvis för att han är travhäst - börjar inse att jag minst sagts inte har nerver för den här sporten. Det blev tydligt för en månad sedan när jag blev varse detta och började känna av monsterfjärilarna i magen.

Perfektionist som jag är så är allt förberett in i minsta detalj! Pappa ansvarar för utrustningen och har lämnat lägesrapport på den, Joel åker ut och badar Brunis ikväll och jag har köpt nya borstar och hyrt hästbilen. Och naturligtvis har jag tagit ledigt från jobbet imorgon! Då ska all tid och uppmärksamhet gå till min lilla stjärna :-) 

Kram Anna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0