Framsteg!


Terapi-arbetet med den så kallade Millie-armen har gett utdelning! Imorse fick jag hålla i baktassen medan jag drog ut halmstrån ur såret och sprayade det med blåspray. Dessutom traskade pållen ovanligt obekymrat på skrittbandet medan ösregnet smattrade på plasttaket. Vi är på väg mot en coolare tillvaro helt enkelt!

Och som om inte detta vore nog så tycker jag att överbenen både minskat och slutat vara varma. I nästa vecka får jag börja trava och rida lite mer normalt igen så efter det får vi verkligen se hur de utvecklar sig. Millie är åtminstone jättefin och väldigt positiv i allt lugnt arbete vi pysslar med nu, så något gott verkar allt grundjobb ha resulterat i.

Jag väljer - som vanligt - att försöka se med optimistiska ögon på framtiden!

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0