Hästsportmässa höst 2011



Medsläpad sambo fick en ökad inblick i hästvärlden. OCH chansen att agera fotomodell. Det är inte illa :-)


Vill ni att vi ska ha Uvex-hjälmar i butiken?


En av flera nya, fantastiska kavajmodeller från Kingsland. Kommer ut i butik i vår och kommer lanseras hos oss på Bidermans vid vårens kundkväll. Håll utkik!


Armband från Dimacci - bästa julklappen i år!


Höst- och vinterkollektionen från Mountain Horse var ingen ful historia... Kommer snart in till butiken!


Sadlar, sadlar, sadlar... Får det att vattnas lite extra i munnen på mig :-)


Buzz Off-täcket från Bucas kommer som tävlingstäcke till våren, smart! Dessutom kan jag tipsa om att den vanliga modeller smyger sig ned i pris betydligt...


Fina och funktionella vinterstövlar från Equipage. Modellen till vänster kommer in till butiken i mitten av oktober. Den är fodrad med äkta lammull och blir nog Cissis och min favvo-benvärmare till häst i vinter. Snyggingen till höger är beställningsvara.


Den här kommer jag knata till skolan med i vinter. Perfekt!


Min drömmer-om-men-kommer-aldrig-få-väst från GPA :-)



Smått och gott! 


God Jul :-)


Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0