Dagen efter dagen efter




Måndag morgon. Kaffekoppen är påfylld för tredje gången och Bullis stöttar på skrivbordet men ändå lyser studiemotivationen med sin frånvaro. I lördags hade jag en fantastiskt födelsedagsfest här hemma för mina närmaste. Vilket som vanligt slutade i sång, skratt och en kavalkad av galenskaper. De är för jäkla fina, mina vänner. 

Idag var det meningen att jag skulle ha hunnit en bit på min inlämningsuppgift i skolan nu under förmiddagen. Det har jag - som ni förstår - inte. Istället har jag peppat igång inför vår stora sadel-REA som startar i Folkestabutiken idag, sovit ett par timmar för länge, facebook:at, bloggat, tittat på klänningar inför Elitloppsfesten och varit allmänt ofokuserad.

Snart ska jag till Kocko med Millie. Det ska bli jätteskönt att gå igenom henne efter hennes otäcka vurpa för drygt en vecka sedan. Först återstår bara att få henne att inse hur mysigt det är inne i transporten vi har lånat. Men jag är positiv!

Imorgon finns jag i butiken igen kl.13-18. Har ni några sadelfrågor av tyngre kaliber rekommenderar jag att ni tittar in för lite mingel då! Annars finns såklart Cissi till hands hela dagen idag också.

På återhörande!

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0