Produktutvecklaren


Det pratas mycket om kreativitet i skolan. Kunde man få VG i kreativt hästande skulle jag vara en bra bit på väg.  För sedan jag skaffade Millie har jag lärt mig att tänka - smart - i alla lägen. Det som började med min "förlängda svamp-arm" har nu eskalerat i utformingen av ett par lammullsskydd till mina hälar när jag rider.

I Millies hårrem har nämligen alla fullblodsgener samlats på ett och samma ställe och hon får skav av precis allt. Det som gäller är BRA passform på täckena och mjuka material. Eftersom jag har ganska korta skänklar och mina fötter hamnar utanpå hennes bröstkorg hur jag än beter mig så börjar pälsen på min superkänsliga häst se ut som att jag rider runt med riktiga ponnyskänklar på henne. Vilket ju inte ser så bra ut.

Så, medan somliga köper sporrar har jag idag inhandlat ett par sporremmar och två bitar lammull. Ja, jag är helt seriöst med det här :-) Återkommer med utvärdering!

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0