Björnen som klarar allt


Pappa har just avlagt dagens Brunis-rapport från Ärla och hävdar att vår travare har skuttat över hinder på ett alldeles förträffligt sätt när han tränades på lina idag. Den något okonventionella träningsfilosofin ska tydligen ha växt fram ur tanken att "Brunis skulle få ha lite kul".

Och uppenbarligen gillade Brunis att busa! Vilket bådar gott inför framtiden för undertecknad! Min bamse till hingst ska nämligen leva ett långt och gott liv som min bästa vän efter sin travkarriär. Och då vill det till att han kan skutta lite :-)

Nu stänger jag snart butiken, kletar dit ett par lösögonfransar och drar på travgala! Vi hörs när jag har återhämtat mig...

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0