Behov





Idag shoppar jag praktiskt. Nya "foderkrubbor" åt shettisarna som får inta sitt kraftfoder från markplan. Och varma sulor till mig och Joel som ska ut och rida islandshäst med pappa och familjen på söndag.

Det ska bli så himla kul! Två timmar på hästryggen följt av grillning och picknick. Myspys! Och inte kommer jag frysa om fötterna heller. Testade Foot Warmer när jag åkte skidor (ok, försökte) i Sälen över nyår och det var det bästa som hänt mig. 5-7 timmar av ren lyx för fötter som är trötta på vinterkylan. För 35 spänn. Ja tack.

Kram Anna.

Kommentarer
Postat av: Karin

Var ska ni rida? Islandshästar är bäst!

2012-01-12 @ 13:46:36
Postat av: Anna

Tror vi ska rida på Alfari den här gången. Ska bli jättemysigt! Har varit på Island två gånger och ridit i en vecka - det överlägset bästa jag gjort!

2012-01-12 @ 15:13:21
URL: http://bidermans.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad kul, ha det så skoj!

2012-01-13 @ 14:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0