Helgschema!


Vinterfesterna avlöser varandra i rasande fart och ännu en fullspäckad helg står på schemat. Ikväll väntar middag med svärfamiljen och vänner. Imorgon blir det tjejkväll med genierna från klassen. Och på lördag stundar årets travgala där jag ska klappa händerna röda åt alla duktiga prestationer som hästar, skötare, tränare och kuskar stått för under det gångna året.

Däremellan träffas vi kanske i butiken på lördag. Vi har stängt imorgon eftersom det är röd dag, men öppet som vanligt på lördag. Och på söndag blir det stalljour som vanligt ute i Magdas stall i Ärla. Då ska lilla Brunis gå på lina och mjuka upp sina travarsidor lite. Efter att inte ha sett honom på två veckor längtar jag som en dåre efter lite kvalitetstid!

Kram Anna. 

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej! Jag heter Alice och undrar om ni har öppet imorgon lördag 7/1 ? Och vilken tid öppnar ni? :-)

2012-01-06 @ 16:20:09
Postat av: Alice

Hej! Jag heter Alice och undrar om ni har öppet imorgon lördag 7/1 ? Och vilken tid öppnar ni? :-)

2012-01-06 @ 16:21:35
Postat av: Anna Biderman

Hej Alice!



Vi har öppet imorgon, 10.00-15.00.



Välkommen!



2012-01-06 @ 17:09:53
URL: http://bidermans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0