Malin-fever


Ibland har jag så roligt hela tiden att jag helt enkelt inte hinner blogga. Så har den här helgen varit. Mycket för att jag haft världens bästa Malin på besök och som inneboende hos mig och Bullis sedan i lördags. Jag älskar när hon är här och hälsar på! Bullis också, hon tar varje tillfälle i akt att välta omkull på Malins mage och bli kliad bakom öronen.

Hela helgen har varit skön på något vis. Inge måsten. Bara promenader, skratt, prat, chickflick-filmer, american pancakes, urflippad "modern dans" i köket och party. Förstklassigt häng dygnet runt helt enkelt!











Nu har jag precis vinkat av henne vid tågstationen och tagit en spaningsrunda i butikerna på stan. Och ok, kanske lagt undan några plagg tills imorrn... Har långhelg och ledigt idag så den här veckan (sista innan plugget börjar!) blir en kortis. Ska nog ta en promenad till nu, storstäda lägenheten och sedan dra till landet och hästarna. 

Ametist är in need of en ordenlig make over efter sommarbetet. Särskilt som hon nu ska sättas igång ordenligt igen av mig och min nya medryttare Annelie som hon fick stifta bekantskap med igår. Annelie vill rida mer och ha en häst att pyssla om, jag behöver hjälp eftersom min höst kommer bli mer än busy och Ametist behöver motion - winwin så långt ögat når.

/Anna.

Kommentarer
Postat av: Orre

Asså.

Jag trodde att jag var din nye medryttare?

2009-08-25 @ 14:25:32
URL: http://orrestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0