Laddad till max!


Om en timme bär det av till Skara och Axevalla för stortrav i dagarna tre. Jag tror att jag har besökt Stochampionatshelgen varje år så länge jag kan minnas. Det är en tradition man bara inte bryter.

Lite tråkigt att allt kul i livet inträffar v.29. Varje år. Det är stockholmsveckan i Visby, Falsterbo, Axevalla och i år maxar Båstad med två veckors tennis. Tänk om det kunde vara lite utspritt så man kunde åka på allt! Och sen leva på nudlar resten av året... Kanske bäst ändå att det bara blir Skara för mig.

Förväntar mig fint väder, bra trav, underbar gemenskap och långa festnätter. Axevalla-helgen är lite som att åka på festival. Jag och familjen bor vid vår butik på stallbacksområdet. Campar typ. I år är butiken stängd så jag, Cissi och Jonas ska bo i lokalen - på luftmadrasser. Det här blir king!

Hockeyligan kommer såklart också finnas på plats. Fyra av grabbarna har gått bananas och kör Giro di Skara. De cyklar ner till Skara. På damtrallor. Och så tältar de längst vägen. Det är ju bara sjukt. Ser fram emot att komma ner och blåsa omkull dem ikväll.

Ska försöka vara duktig och blogga lite där nerifrån. Annars hörs vi av igen på söndag. Då vågar jag utlova en och annan bild från äventyren!

/Anna.

Kommentarer
Postat av: cissi

Nu jävlar kör vi!!! Men om du lägger ut fler galet fuuuula bilder på mig vill jag bara säga att jag en vacker dag kommer ge igen. Puss

2009-07-16 @ 17:46:24
Postat av: Orre

UPPDATERA!

2009-07-20 @ 11:46:19
URL: http://orrestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0