Mot lugnare tider


Till alla er som undrade: klart jag körde på alternativ 3! Men med tanke på medelåldern onsdagar på Nybron är det högst tveksamt om jag gör samma val nästa vecka... Då blir det fan soffan.

Idag är jag lite trött. Kanske därför soffan känns mer lockande än något annat just nu. Har jobbat i Sundbyholmsbutiken på provstarterna idag. Passade på att smälla i mig en hel hög pannkakor på stallbacksrestaurangen när jag hade chansen - man är ju inte dum. Och sen åkte jag hem till Folkesta för att jobba eftermiddagen här. Jonas och Cissi har övergivit mig och dragit till Gotland så det blir ganska mycket jobb den här veckan. Men ja ä int bitter! Ha det så jävla trevligt i solen era svikare...

:-)

Nu blir det lugn och ro på landet fram till helgen. Ska hem och sanera lägenheten innan jag tar Bullis under armen och drar till lugnet. Jag har både kropp och själ att kurera just nu. Och på lördag är det 50-års fest för Fias mamma så då måste jag vara på topp igen!

/Anna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0