Newborn


Ligger i sängen och bloggar. Sjuk och helt slutkörd efter en lång, kall och regnig dag i Strömsholm. Frös så fruktansvärt mycket att jag var tvungen att köpa en vrålsnygg Kingsland-jacka på studs bara för att ha något att klä på mig.



Eller behövde jag kanske bara en ursäkt?

Tittade just ned på min vänstra handled och insåg att jag fortfarande inte klippt av mig det ljusgröna utställarbandet från tävlingarna idag. Kontrasten blir ju ganska markant när man har kvällens konsert på Strömsholmen och en massa människor som firar Eskilstunas 350-års jubileum hundra meter utanför sovrumsfönstret.
 
Nästa vecka ska jag återgå till livet igen. Och det ska bli så skönt.

Jag har åtminstone fått dricka lite bubbel idag. Stannade hos mamma på vägen hem och åt middag med Familjen Tvåltorp  - d.v.s. mamma, Sara, Jonas och Cissi. Vi skålade för att det sista av de tre föl vi väntade i år dök upp i natt. 12 dagar för tidig och mycket oväntad låg Appetizer (e.Up Front Larry u. La Belle Etoile) färdigkläckt i boxen när mamma kom ner imorse. Underbart.




Fick senaste nytt om Sientelo från Sara vid matbordet. Efter undersökning har man tydligen konstaterat att misslyckandet senast inte berodde på halsen. Vilket ju är en enorm lättnad eftersom t.ex. en tuff virusinfektion går hundra gånger snabbare att komma tillbaka ifrån. Fortsättning följer.

/Anna - välkomnar till världen.

Kommentarer
Postat av: Mathias

Grattis! en liten bebis till.

2009-06-04 @ 21:59:43
URL: http://mathiasgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0