Onsdag 20 maj


Har officiellt blivit en skitdag.

En officiell skitdag blir det när man vaknar och bara vet att allt inte är som det ska. Inte ens morgonsolen gjorde mig på bättre humör idag.

Att man dessutom försover sig ordentligt, tvingas äta en skiva koncentrerad ananas till frukost eftersom det ekar i kylen, inser att Bullis kissat i ens väska, får stå i Willys-kö 35 minuter på lunchen och har jobbat med reklamationer hela dagen gör ju inte precis saken bättre.

Lyckligtvis är jag en jäkel på att veta precis vad som får mig att bli på lite bättre humör:

           
      

Shopping!

OCH att titta på gamla bilder från mycket, mycket lyckade kvällar:

     
  

/Anna - toppar och dalar.


Kommentarer
Postat av: Orre

Och att läsa min blogg förstås ;-)

2009-05-20 @ 15:53:13
URL: http://orrestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0