Bring me meaning


Idag har jag skrivit en instruktion till hur man viker en papperskanin i skolan. Informationsdesign när den är som allra bäst! Jo men visst. Därefter släpade Maria med mig på en monster-walk runt hela stan. Det är nog det mest meningsfulla jag gjort idag  - vilket ju säger en hel del.

Så nu tänke jag köra fullt ut och typ sortera mobilladdare från hela mitt tekniska liv eller nåt. Eller bara sjunka ned i ett varmt bad och unna mig lite hemma-spa. Bli lite lenare. Kan behöva hämta lite kraft innan det är dags att korrekturläsa hundraelva uppsatser skrivna av mina klasskompisar.  

Rädda mig...

/Anna.

Kommentarer
Postat av: Fia

hahahahha.. Frankie Boy fick typ 50 kaninbebisar av min grupp förra året. De hade ju knu***t som kaniner de två första vi stoppa ner....

2009-09-22 @ 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0