Bullis in tha house


Mitt liv av fullt av måsten just nu. Är det inte jobb så är det plugg, städning eller mockning av shettisarnas lösdrift. Dygnet runt liksom. Min ständiga följeslagare Bullis får därför följa med mig både hit och dit. Idag är vi i butiken, hon rullar mest runt på rygg medan jag försöker få något vettigt gjort. Typ reklamationer - ännu mer måsten.

Ikväll flyttar vi ut på landet för att rusta knubbisarnas vinterhage och streckläsa Information Design Handbook. Eller ja, det är ju mest jag som ska göra det också, hon rullar vidare genom sitt bekymmerslösa liv med de vita tassarn i vädret.

Det är tur att man har en fullspäckad helg att se fram emot! Födelsedagsfirande av bästa Tessy i stockholm på fredag, Kriteriehelg med femstjärnigt trav och party resten av helgen och sedan fest på Grappa som avslutning på söndag. Jag kommer vara värd en riktig hel-helg efter all kurslitteratur jag plöjer den här veckan. Och jag kommer förmodligen vara ganska så slut när jag traskar till skolan 09.00 på måndag morgon... men jag har en känsla av att det kommer vara värt det!

Nu ska jag dra en städräd i butiken. Välkomnar alla former av avbrott från det så kom in och fråga om det absolut krångligaste du kan komma på!

/Anna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0