Weekend baby!




Nu är det snart fredag igen! Lovely. Har förlorat ett vad med killen och blir därför tvungen att snöra på mig skridskorna och ge mig ut på stadsparkens lilla isplätt imorgon kväll. Ni som inte tycker det låter så farligt har garanterat aldrig sett mig på ett par skridskor. Om någon vill stötta mig, joina mig eller bara hånskratta så är det bara att dyka upp med en termos varm choklad. Spetsa gärna med lite Bailys så kanske det inte känns lika jävligt när jag ramlar på svanskotan för femtioelfte gången. 

Förutom Anna On Ice ska jag även fira mamsens födelsedag, göra Eskilstunas dansgolv med världens bästa Hanna, kvalitétshänga med Joel och självklart se Prix d'Amerique. På TV tyvärr... jag skyller helt och håller det faktum att jag inte kan stå där på Vincennes och skrika mig hes med ett glas rött i handen på min utbildning. Den står med andra ord inte särskilt högt i kurs den här helgen.

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0