Sommar, sommar, sommar...


Vägen till Annas hjärta går genom magen! Det är en etablerad sanning bland mina närmaste. Jag förknippar även mycket annat med mat - typ förändringar i årstid. Så idag, efter att Joel satt sig själv rejält på plus och köpt ett lass färskpotatis till lunch åt mig, är det officiellt sommar. 

Det är över huvud taget ganska mycket förändring i luften just nu. När en dörr stängs öppnas som bekant en annan. Och i min värld leder den dörren ut till ett mycket efterlängtat sommarlov som jag ämnar göra till mitt absolut bästa hittills! Varmt välkommen soliga, lediga, lata dagar i bikini på landet. Varmt välkommen mysiga grillkvällar i solnedgången med Joel och Bullis, och varmt välkommen iskalla daiquiris med tjejerna. Inget slår den svenska sommaren!

Jag ska dessutom försöka hinna med en del seriösa saker. Bara tanken på att jag efter det här sommarlovet kan stå med ny lägenhet, ny häst(ar) och följdaktligen en lite ny tillvaro till hösten får det att pirra mysigt i magen. Mitt liv ser fan riktigt ljust ut just nu!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0