Vad kommer du vilja ha om ett halvår?





Det finns inte mycket som kan få mig att längta efter höst och vinter. Men Eurostars klädkollektion är bra nära att lyckas. Idag har Cissi och jag, med sedvanlig överoptimism och lysande ögon, försök lotsa oss fram till ett urval av alla nya modeller och färger som vi tror kan passa just dig. Vilket, som du säkert förstår, inte är helt lätt.

Jag kan avslöja att färgskalan, åtminstone från det här märket, är ganska dämpad. Praktiska och alltid-snygga färger som svart, marinblå, nougatbrunt och grått dominerar och en vinterklassiker som manchesterbyxan gör comeback. Lägg därtill tjocka, varma men ändå lätta jackor i fuskdun (djurvänligt som jag gillar det), världens härligaste teddyfleecetröja och ny jodhpurmodell i störtskönt material så har du ett hum om vad du kommer vilja sätta på dig när kylan gör sitt återtåg!

Men tills dess: nu njuter vi av sommaren va? :-)

Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0