Hej studentliv


Framför mig ligger två, kanske till och med tre, lediga dagar. F a n t a s t i s k. Ikväll kommer bästa klasskompisarna hem till mig på kräftskiva. Imorgon ska jag ut och köra Brunis tillsammans med pappa och Joel, och på kvällen väntar kräftskiva hemma hos Tony Wallin. Jag passar på att skaldjursfrossa så mycket jag bara kan den här årstiden!

På tisdag kör skolan igång, så då går jag ned på halvtid i butiken igen. Jag kommer knappt ihåg hur man gör, när man ska skriva rapporter, brottas med InDesign och ha sig. Men jag antar att det kommer till mig in times of need, som det brukar göra. Bye bye morgon-till-kväll-jobb och lediga kvällar - hej svejs sena pluggnätter och månader då den ena dagen aldrig är den andra lik. Framför allt reflekterar jag över att jag har ett enda år kvar tills jag fixat min kanditat i Informationsdesign, det är helt sinnessjukt hur fort tiden går. Och det är helt sinnessjukt hur mycket jag måste kunna vid det här laget :-)

Om du vill mig något i butiken så är säkraste tiderna att nå mig där tisdag och torsdag eftermiddag, samt varannan fredag och lördag. Annars är det bara att ringa som vanligt!

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0