Anna hissar!


Fredag förmiddag i butiken! Var uppe tidigt imorse för att få en sån där morgon man ser på Special K-reklamen att alla kvinnor har, men som sällan händer mig. Och faktum är att jag hann få ganska mycket härlig egen-tid innan klockan visade att jag som vanligt var lite sen till räkning av kassan och butiksöppning.

Idag ska jag packa upp underkläder! Det är inte varje dag man gör i den här butiken kan jag säga. Men nu har vi fått hem sport-topar, trosor och strumpor från KeepItUp som är speciellt framtagna för att rida i. Beroendeframkallade sköna små godbitar i fina färger och genomtänkta modeller - me like! Dessutom är de ljusrosa trosorna helt osynliga under vita ridbyxor.


Stl S/M (34-40) & L/XL (40-46)
199 kr.

Kram Anna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0