Nu kör vi!




Idag har vi extraöppet! Cissi, Tomten och jag gör vårt bästa för att hjälpa till med alla julklappsbryderier och paketinslagningar. De som känner mig vet att jag är en riktig julnörd ut i fingerspetsarna. Medan många tycker att det är en stressig högtid blir jag mest harmonisk av alla ljus och av julmusiken. Jag älskar hela skiten helt enkelt (den gräsliga TV-reklamen från Siba undantagen) och tycker det är väldigt mysigt att jobba i butiken när julpyntet kommit fram!

Och nu blir det ju mer av den varan! För nu är jag klar på min praktik och tillbaka vid både kassan och tangentbordet efter tjänstledigheten. Som julklapp och nyårslöfte till er alla lovar jag att ta krafttag med uppdateringen här inne :-)

På återhörande!

Kram Anna.

PS. Missa inte vår nya Facebook-sida förresten! Vi har ju haft en grupp länge men eftersom man är lite begränsad i en sådan så har jag stylat om formen för vår kommunikation lite. Bara att titta in och gilla oss :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0