Dagen före


God Jul i stugorna! Är ni färdiga med klappköpen? Om inte så finns jag, Cissi och bästa praktikant-Lina i butiken fram till 18 ikväll :-)

Efter det åker jag hem till mamsen på landet för att lyssna på julmusik, dricka glögg, klä granen, moffa gröt och slå in de sista klapparna inför morgondagen. Just dagen innan dopparedagen är nästan mer tradition än själv julafton för mig, och i förmiddags inleddes traditionen i vanlig ordning med att jag flyttade ut sambon, Bullis och en halv garderob till mitt gamla flickrum. Underbart!

I nästa vecka hoppas jag verkligen att jag träffar på en massa bloggläsare i butiken! För då har vi nämligen stor mellandagsrean på all konfektion i butiken. Skynda fynda :-)

Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0