Måndag - känns det som







En relativt lugn helg har passerat. Vilket var precis vad jag behövde efter de senaste helvetesveckorna. Man kan ju lugnt säga att min livsgnista inte var på topp i fredags... Men en trevlig kväll med handboll och middag hos svågern följt av en söndag-måndag på Selma Spa i Sunne bogserade upp mig till ytan! Tack och lov. Det är konstigt hur så få timmar ändå kan göra så stor skillnad. Men å andra sidan finns det inte mycket som slår att få umgås med sin underbara familj, äta fantastisk mat och yoga igång andningen ordentligt!

Idag har jag varit på Strömsholm med lilla Ted som åkt på fångkänningar. Det var det som knäckte mig lite i förra veckan. Jag hatar när mina djur har ont, det smärtar liksom fysiskt i bröstet på mig. Och fång är en jävla sjukdom. Lyckligtvis har det ännu inte gått så långt som till hovbensrotation utan det verkar som att vi lyckats få det att gå tillbaka. Åtminstone för denna gången - peppar, peppar. Så nu återstår egentligen bara att hålla tummarna, fortsätta med morots & MagTarm-dieten och ta en dag i taget...

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0