Minnen av underbara sommardagar på Tylösand...




Jag är i behov av semester. Jag dras med någon sorts då-och-då feber och huvudvärk. Framför allt känner jag att behovet av en fet sovmorgon och av att inte planera någonting är stort. Ändå vet jag ju att nästa och nästanästa vecka, när jag faktiskt har två härligt lediga veckor, kommer fyllas med en massa galenskaper som vanligt! Det är som ni vet lite så jag fungerar :-)

Om ni vill så ses vi i butiken imorgon. Då ni kan komma och fynda fluffigt fodrade nylongrimmor hos mig och Cissi. Efter det får ni hålla tillgodo med mina kära kollegor i Folkestabutiken. Bloggen ska jag försöka underhålla så gott jag kan, men uppdateringen på prylar från butiken kanske kommer lysa lite med sin frånvaro :-)

Önskar er alla många härliga sensommardagar!

Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0