Power nap bakom kassan?


Mitt välbefinnande beror helt och hållet på hur många timmars sömn jag får per natt. De senaste nätterna har det antalet varit alldeles för lågt, och jag känner mig därför mer eller mindre som en död fisk bakom kassan. Igår firades allas vår Ida Liss på Tvåltorp med altan-mys, tacos och en skyskrapa till jordgubbstårta! Mycket mysigt och faktiskt väl värt att vara lite trött för idag. Dessutom finns det ju inget ont som inte för något gott med sig. Magsåren får en tuff match den här gången!

Idag packar jag, Cissi och vår praktikant Sandra upp pallar med "flyttkartonger". Eftersom stallbacken på Åby i Göteborg ska stängas och rivas, har vi varit tvungna att stänga vår butik där och flytta hem alla varor. Så nu har Idominsalvan, Mikrobalansen och aluminiumskorna fått byta postadress och vi fått mycket att göra igen.

Dagens kris är utan tvekan att vi, trots lång väntan, tyvärr inte fick hem någon Ultrashield insektsspray med dagens leverans. Det är tydligen slut även hos leverantören. Har du tips på något annat medel som fungerar bra? Som vi kanske kan ta in istället?

Kram Anna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0