Starting up


God dag kamrater! Idag inleder jag min mycket korta arbetsvecka på tre dagar. Sånär som på ett kort besök på Helmer för en provridning under gårdagen - vad gör man inte för sina kära kunder :-)

Min vecka må vara kort, men fullspäckad. Vi packar fortfarande upp för fullt i butiken. Idag kom det hem efterlängtade lammullspaddar i olika modeller från Mattes, och säkerhetsvästar från Race Safe. Dessutom fylls det fortfarande på med sensommarnyheter på klädfronten, och flugbekämpare som min favorithuva i lycra från Three Horses. Sring in och ta en titt på allt nytt!

Kvällarna fylls av sadelinpassningar, det är högsäsong för det ute i stallarna. Ikväll och imorgon handlar om dressyrmodeller för hela slanten, och jag kommer säkert träffa ett gäng goa ponnysar och fina stora pållar. Ska försöka hinna presentera en del av dem här på bloggen framöver.

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0