Vad tycker du?


Det är fullt upp i butiken idag! Vi har fått hem efterlängtade Kavalkade-paddar och jag storstädar bland de begagnade sadlarna. I veckan som kommer börjar jag jobba heltid och då väntar uppfräschning och påfyllning av hela avdelningen med sadeltillbehör, träns och schabrak. Det ska bli jätteskönt!

Planering inför hösten pågår också hela tiden. Där tar jag gärna hjälp av dina tankar och synpunkter. Vilka grejor gillar du? Vilka gillar du inte? Har du tips på produkter vi borde ha i vårt sortiment? Vet du vilken föreläsare du skulle vilja höra på? Alla åsikter är välkomna! Jag vill ju veta hur jag kan göra butiken bättre för just dig.

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0