God morgon




Jag har på allvar börjat använda min juicepress. Joel tycker att jag har sjukligt många köksmaskiner. Han pendlande mellan tyst förvåning och asgarv under inflytten till vår trea. Men vad han inte förstår är ju att varenda en av dem kommer till användning - någon gång. Idag till exempel: vad gör man när det är två dagar till lön och det enda man äger är 12 kiwis? Man tar fram sin juicepress.

Idag ska jag sitta vid mitt köksbord och skriva precis hela dagen. Och hela natten. Så att min analys är klar 09.15 imorgon bitti då den ska vara det. Om inte den gröna C-vitamin kicken här ovan sätter fart på fingrarna - och botar min förkylning som aldrig verkar vilja försvinna - så gör inget det. 

Kram Anna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0