Snorig student


Jag har lagt årets kriteriehelg bakom mig. En bra travhelg där nya stjärnor visat upp sig, och däremellan en otroligt rolig lördagkväll på CiaoCiao och Undici tilsammans med mina vänner. Tyvärr har den senaste veckans långa dagar, korta nätter i vanlig ordning gjort mig sjuk. Även om jag väljer att ta mitt imunförsvar i försvar (blir det en konstig mening?) och skylla det hela på stackars Annelie som hostade sig igenom hela Tysklands-resan. Bilder från den kommer förresten alldeles snart, håll utkik!

Så. Roligare dagar än denna har man ju haft. Det är grått utanför, det är stökigt i lägenheten, jag sitter och skriver på ett PM i marknadsföring och snörvlar och nyser och tycker synd om mig själv. Dessutom är bilen på reparation så även om jag hade kunnat göra något roligare, har jag varit ofrivilligt strandsatt i stan.

Nu blir det dock ändring på det! Om en halvtimme kommer bästa svägerskan till undsättning och gasar ut mig till Tvåltorp där jag ska äta middag och förhoppningsvis hinna ge hästarna lite kvalitétstid innan jag svimmar av feberyrsel igen...

Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0