Start-up


Jag har haft långhelg. Till er som försökte nå mig på mobilen under fredag, lördag och söndag så var anledningen till att jag inte svarade just det. Jag behövde vara bortkopplad från världen för att fokusera på mina högar med kurslitteratur och vård och motion av mina hästar. Från och med imorgon (har glömt mobilen i stallet idag) går det att plinga mig som vanligt igen.

Idag är det måndag. Jag är korthårig, mörkhårig och har nystartat litegrann. Hunnit med åtminstone det mesta av vad jag skulle. I skolan jobbar jag med en hemtenta i marknadsföring och med att göra en hemsida. Dessutom har
jag och mina klasskompisar lite andra roliga projekt vid sidan om - man vill ju inte få nån tid över :-)

I butiken kommer det in höst- och vintergrejor. Imorgon ska jag uppdatera er på det senaste! I övrigt går mycket av min tid åt för att planera vårt kundevent lördagen den 29:e. Ni kommer väl? På att-göra-listan den här veckan står gräsklippning, staketbygge, städning av stall-delen och annat utomhusarbete. Tror att Joel får äran att hänga med på lite sånt :-)

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0